top of page
Поиск
  • Комісія з питань захисту прав дитини

Бувай, Лідер.Ми ще повернемося!!!

Обновлено: 30 мар. 2021 г.

18 вересня - останній день у місті Успішних підлітків.... Настрій поганий, дуже важко усвідомити що вже кінець, кінець нашим ранковим пробіжкам, дружнім посиденькам перед сніданком, запальним танцям на дискотеці. Дуже важко розлучатися з цим, з цією атмосферою, ніби ми ці два тижні були відрізані від всього хаосу та проблем, ми відпочивали та саморозвивалися, знайшли нових друзів, отримали безліч емоцій, разом пережили всі перепони нашому успіху, трималися разом до останнього... Я впевнена що ці два тижні я не забуду ніколи, кожен день проведений тут, викарбується у мене в серці, спогади будуть гріти мені душу у негоду, та у моменти самотності. Так, час збиратися на сніданок. Прощання з морем...я дуже хочу прожити ще одне маленьке життя тут. Крик чайок дістає до самого серця, проміння ласкавого осіннього сонця ніби пронизує все тіло, море лагідно шепоче - "Прощавай". Вже й обід, так мало часу залишилось. Остання бесіда в нашій альтанці, у нас дуже багато яскравих емоцій за цей час. А тепер збирати речі. Наші улюблені кухарі зібрали нам іжі в дорогу. Все, час додому, дуже важко прощатись, я ніколи не забуду наше маленьке життя в великому місті Успішних підлітків. 16:00 від'їзд


4 просмотра0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

Результати фіналу Правового Брейн-рингу

Доброго раночку! А ось і результати фіналу Правового Брейн-рингу «На терезах Феміди»: 1 місце - Гімназія №20 2 місце - Гімназія №6 3 місце - ЗЗСО №24 4 місце - ЗЗСО №31 5 місце - Ліцей №51 6 місце - З

15.04.2024

08.04.2024

bottom of page